شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۳۹:۲۳

مدیرعامل صدرا خبر داد؛ تحویل 10 سکوی پارس‌جنوبی تا پایان سال

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت صدرا گفت:هم اکنون  10 سکوی گازی مربوط به فازهای، 13،14، 22، 24، پارس جنوبی در جزیره صدرای بوشهر در دست ساخت است که حدود 70 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان امسال  تکمیل، تحویل و نصب خواهد شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، محمد رحیم دهقانی ارزش سکوهای در حال ساخت در صدرای بوشهر را  2.5 میلیارد دلار اعلام کرد. وی گفت: علاوه بر این سکوها،جکت‎ها و متعلقات این سکوها از جمله مشعل، بریج، فلر و مواردی از این دست نیز در حال ساخت است. دهقانی، با بیان اینکه در یارد بوشهر و در ارتباط با پروژه فراساحل شرکت صدرا بیش از 3000 نفر مشغول به کار هستند، گفت: با واگذاری پروژه‌های دریایی به این شرکت امکان ایجاد اشتغال 10 هزار نفر در این شرکت فراهم می‌شود.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری شرکت صدرا برای پروژه‌های دریایی، گفت: سرمایه‌گذاری‌های متعددی در زمینه زیرساخت‌های لازم برای ساخت سکوهای فراساحلی و کشتی‌سازی انجام شده به طوریکه در بوشهر یک جزیره 270 هکتاری با قابلیت ساخت سکوهای فراساحلی تا تناژ 20 هزار تن را در اختیار داریم. مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)، با بیان اینکه در بخش کشتی‌سازی نیز، از صدرا زیرساخت لازم  برخوردار است گفت: عملیات ساخت حوض خشک در نکا در حال انجام است ضمن اینکه تجهیزات شرکت صدرا در بوشهر از لحاظ "داک" و حوض خشک  نیز در شرایط مناسبی قرار دارد. دهقانی با بیان اینکه صدرا این توانایی را دارد که به نیازهای اساسی کشور در حوزه کشتی‌سازی و فراساحل پاسخ دهد و پروژه‌ها را به خوبی به مرحله اجرا برساند؛ گفت: ساخت بیش از 40 سازه دریایی در یارد بوشهر و در جزیره صدرا در حال انجام است.



  کد خبر : 3818
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :